Existuje dlhá tradícia reklám proti drogám, kedy autori zrejme na svoje výtvory nie sú úplne pyšní, pretože ani z ďaleka nevystihli pointu a cieľovú skupinu ľudí. Ďalším kandidátom do siene slávy nepodarených protidrogových kampaní je Austrália. Ich kampaň s názvom „Stoner sloth“, ktorá bola vytvorená za účelom zahanbenia ľudí fajčiacich marihuanu ani trochu nepodarila. Snažili sa zahanbiť ľudí sfajčených v spoločnosti ale bohužiaľ toto na mladých ani trochu nezafungovalo, práve naopak, všetci tohto leňochoda milujú.
V troch videách marihuana premenila tínedžerov na gigantického leňochoda a autori sa pokúsili o metaforické vyjadrenie ich správania pod vplyvom. V krátkosti keď sa sfajčíte podľa Austrálskej vlády sa premeníte na gigantické chlpaté monštrum s obrovskými pazúrmi a spoločensky ste nepoužiteľný. Jediné čo ste schopný urobiť je stonať, pretože ste zrejme príliš zbombení. Nezvládate písať písomky, komunikovať na párty a čo je najhoršie ani podať soľ pri večeri.
Pozrite si tieto 3 spomínané videá:
Kampaň zrejme nikoho od fajčenia neodradila ale je všetkým na smiech a pritiahla tak k marihuane iba väčšiu pozornosť.
Pozrite sa na niektoré komické reakcie ľudí. Kľudne nám do komentárov napíšte aj vy svoj naźor na túto kampaň.
The first thing I thought when I saw #stonersloth was 'how high were the people who made this?'
— Lauren Ingram ? (@laureningram) December 19, 2015
It's here #stonersloth the t-shirt pic.twitter.com/h9S5zqvQOo
— Eliza Berlage (@verbaliza) December 20, 2015
The first thing I thought when I saw #stonersloth was 'how high were the people who made this?'
— Lauren Ingram ? (@laureningram) December 19, 2015
#stonersloth Delilah is dyslexic, Jason needs glasses, and the last bloke is shy with girls.
— Justin Houston (@Justinjh87) December 18, 2015
zdroj: adweek